De Homeshop Computers specialisten kunnen digitaal support bieden via een remote sessie oftewel een sessie op afstand. Hiermee komt er een digitale meekijk verbinding tot stand. Hierdoor is het dus ook mogelijk om het apparaat over te nemen om uw computerprobleem na te gaan en op te lossen.
Wat is daarvoor nodig?
Als eerste is een werkende internet verbinding nodig én een programma die zorgt dat wij de computer op afstand kunnen overnemen. Wij werken met het programma 'Any Desk'. Deze kunt u hier downloaden.
het is niet nodig om een email adres achter te laten om het programma te downloaden. Klik op de windows button, en de download zal starten. Wanneer de download is afgerond, start u het programma. Op het scherm zal een code verschijnen. Deze geeft u door aan onze support medewerker.
Er zal een verbinding tot stand gebracht worden, en op het scherm wordt u gevraagd om akkoord te gaan met de connectie. Na bevestiging kan de support medewerker met u meekijken en u hulp verlenen. Na het afronden van de support zal de verbinding worden verbroken, vanaf dat moment kan de medewerker u niet meer helpen.
Een support aanvraag dient van te voren worden aangevraagd. U kunt hieronder aangeven op welke dagen en dagdelen u beschikbaar bent.